onsdag 15. desember 2010

Snart avreise for siste skirenn før jul!

Da er det snart tid for siste skirenn før Ronnie kommer hjem og en etterlengtet juleferie.
JEG GLEDER MEG!!! Gleder meg til skirenn og gleder meg til Ronnie sin hjemkomst. Det blir fort stille her når Ronnie er borte lenge om gangen. Heldigvis har det skjedd en hel del disse dagene, kanskje litt for mye. Har vært veldig sliten i noen perioder nå, men når jula kommer og stresset sakte svinner hen kommer overskuddet.

Reiser i morgen til Savalen for å gå Spar-Cup og Scandinavisk-Cup. Fredag er det 12 km skate, lørdag sprint skate og det hele avsluttes med 8 km klassisk.
Som "vanlig" ser det ut til at det blir kaldt og mer enn kaldt i helga også. Fredag er den dagen det skal bli den beste dagen å gå skirenn på ser det ut som, kun -10 og litt vind. Kaldere blir det lørdag og søndag spøker det i det hele tatt for at skirennet blir gjennomført.



Før Ronnie reiste hadde vi noen flotte skiturer i strålende vintervær. Fikk testet litt ski og kost oss.
Dette er fra Totenåsen. Mye snø og flotte løyper. Det er her det er best skiføre i området for tiden.
På lørdag gikk det intervaller på Øverby. Brøytet løyper etter nattens snøfall. Vanligvis hater jeg både å gå i ubrøytede skiløyper og måke snø, men begge deler ble gjort med et smil den dagen....VI MÅ HA LITT MER SNØ, TAKK!



Her er min nye bil! Jeg bare digger den. Mange som allerede har lagt merke til den :)


Legger til et bilde av verdens beste skismører!! Ikke veldig glad å bli tatt bilde av, men må man så må man :)
Det blir bra å få deg hjem igjen.



Jeg er klar til start fredag! Gleder meg til 12 harde, fartsfylte kilometer i nye skiløyper som jeg aldri har gått i. Da skal det måles krefter mot hele Scandinavia!

Vet eg har gode ski, da håper jeg bare hodet og kroppen er på plass til start. Da kan det bli artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar