mandag 31. desember 2012

TAKK FOR DET GAMLE OG GODT NYTT 2013!

Dette året har gått rasende fort. Mange oppturer og mange gleder!



Det nye året kommer til å bli veldig spennende. Nå har jeg ladet batteriene godt på hytta. Masse god mat, lange gode netter (litt underskudd på søvn den siste tiden), herlige skiturer og kos med familien. Eneste som mangler er vel Ronnie. Har mistet tellinga på hvor mange nyttårsaftener jeg har feiret uten han. Lurer på om det er 4 eller 5 stykker nå. Akkurat denne tiden synes jeg det er litt kjip at han er mye borte. Jula blir travel og hektisk. 8 dager går forferdelig fort når alle familiemedlemmer og slekt skal besøkes på noen få dager. Alene tid blir det ikke mye av.

I morgen smeller det i gang med et helt nytt opplegg. Ny klubb og ny trener, treningsopplegg med store forandringer. I det nye året venter mange fine konkurranser og spennende utfordringer. Jeg er klar for å gi 110% og hver dag skal brukes godt.


Godt nytt år til alle!

1 kommentar:

  1. Det blir et spennende år for deg, skjønner jeg!
    Godt nyttår fra meg :)

    SvarSlett