onsdag 10. november 2010

En bra dag på Beitostølen!

Startet dagen med en bedre frokost, for deretter å gjøre seg klar til hardøkt på ski.
Gikk ned til skistadion siden det bare tar noen minutter. Orket ikke å kjøre i en iskald bil. På planen stod skitesting og hardøkt. Ronnie hadde gjort klar 5 aktuelle skate par til fredag. Da var det bare for meg å finne ut hvem av de jeg ville ha med videre på test fredag morgen før start.

Skitestingen foregikk under oppvarmingen før hardøkten. I dag var det faktisk veldig lett å skille gode par fra dårlige. Raskt stod jeg igjen med 2 veldig bra skipar.

Jeg valgte å gå testen på et helt nytt skipar som trenger noen kilometer på snø. Det nådde ikke helt opp mot de 2 beste parene, men Ronnie skal gjøre litt med det...kanskje det blir med til test før fredagens skirenn.

Det var kaldt på Beitostølen i dag. Det var ikke så mange -grader som i går, men en skikkelig sur vind. Hardøkten ble derfor utført i vest og buff, samt tykke hansker...i tillegg til superundertøy og skidress...det er ulikt meg...
HARDØKT = MINST MULIG KLÆR, men i dag fristet det ikke å gå uten stilongs..;)
Kan nevne at hardøkta gikk OK++!
Gikk meg ned sammen med Ingvild, som fylte 20 år i går:) GRATULERER MED DAGEN! Snakka også litt med Kristin som er i imponerende form etter alle problemene sine i sommer og høst! Hun kommer til å gå fort i vinter.
Stadig kommer flere og flere skiløpere hit til Beito.
Blant annet kan jeg nevne Petter Soleng Skinstad i den kuleste skidressen som kan oppdrives, i herlig fart på dagens intervall! Smilende og morsom som alltid etter endt økt.

Var innom Stian i Madshusbua etter økta for å levere ski til fredag. Han er alltid blid og hjelpsom. Makan til positiv fyr skal du lete lenge etter:)

Nå sitter jeg her bare å slapper av. Mulig det blir en liten løpetur i kveld, men det blir ikke før etter middag.
Har også hatt et lite møte med CRAFT i ettermiddag. Skal skrive et eget innlegg om det. De har virkelig fortjent all mulig ROS og PR!!

Desverre ingen bilder i dag, men lover bedre bildeoppdatering etterhvert:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar