tirsdag 15. februar 2011

Intervall og intervju!

Dagen startet med en halvhard intervall sammen med Ronnie. Vi gikk 2*20 minutter skøyting fra Eiktunet og oppover lysløypa. Ronnie var hare og holdt farten oppe. En flott økt, i et kaldt vær, med snø dalende fra himmelen.

Kl 12 hadde jeg et spennende møte med 2 utsendte fra Dagbladet. Jeg ble oppringt rett før helga med et spørsmål om jeg ville lage et treningsopplegg for det norske folk som de kunne bruke til inspirasjon før Birkebeinerrennet 2011.
Vi møttes på Øverby for å snakke sammen og til en fotoshoot. Jeg syntes det var veldig spennende og det blir gøy å se resultatet. Rytene sier at det kommer til å bli et betydelig oppslag - hjeeeeelp....

Resten av dagen ble brukt til lesing og litt annet diverse forefallende arbeid. Nå i kveld har jeg gått en kjempe fin klassisktur.

I morgen reiser Ronnie til Drammen. Det er World-Cup der i helga og grunnet et møte i Oslo ble avreisen en dag tidligere enn egentlig planlagt. Søndag kveld går turen videre til Holmenkollen, der de siste forberedelsene til VM skal gjøres. Derfor blir det 18 dager alene hjemme og den stadig tilbakestatusen som "vinterenke" blir trukket fram igjen. Heldigvis ser jeg nå enden av denne vintersesongen og etter VM er det kun 1 uke i Sverige som gjenstår.

Mitt program framover er ikke helt ferdig spikret. Førstkommende søndag skal jeg gå et lengre skirenn, deretter er det litt usikkert. Jeg har veldig lyst til å starte i Vasaloppet, så vi får se hva som er mulig.
Birkebeinerrennet nærmer seg med stormskritt og man må snart begynne å tenke litt mer på å lade opp lagrene for lengre skirenn, noe jeg imidlertid synes er skikkelig artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar