torsdag 17. februar 2011

Nok snø nå? Savner lette løpebein!

Jeg må ærlig innrømme at jeg er i overkant glad i å løpe, løpe lange turer i skog og mark.
Det er med løpesko på beina jeg har oppnådd best resultater.

Dette bildet er fra de siste meterne under NM som var innlagt i Oslo Maraton forrige høst.

Har satt meg mål om å ta en ny medalje i NM maraton og løpe ned tiden litt. Tror det skal være mulig om jeg løper litt mer taktisk. Første halvdelen av konkurransen gikk på 1.20 ved passering 1 runde (21 kilometer). Fikk det litt utpå andre runden og passerte mål på 2.45...cirka.
Maraton er faktisk fryktelig artig. Kanskje jeg tar turen for å løpe en rask maraton et sted i Europa.

Har satt meg ned og sett litt på terminlistene og blir nok en god del løp fra og med mai måned.
Da er det bare å knyte på seg verdens beste joggesko fra ADIDAS utover våren og få fart på tunge skibein. Tar litt tid før løpesteget sitter og det føles blytungt de første ukene....

Før den tid er det jo igjen en del skirenn, så kan ikke miste helt fokus enda. Mye å se fram til og mange fine skidager igjen! Lenge leve de 4 årstidene vi har!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar