lørdag 24. desember 2011

GOD JUL!!

Ønsker alle en riktig god jul!
Siden jeg kom hjem fra Finland forrige søndag har formen rett og slett vært elendig. Vond hals, tett nese og et hode som har verket sånn fra tid til annen...
Nå begynner det endelig å slippe taket. En god skitur med Ronnie i dag gjorde seg veldig godt for kropp og sinn!

På tirsdag kveld var jeg og Petter Soleng Skinstad trenere for de lokale skiløperne i alderen 15-16 år. Det gror godt rundt omkring i klubbene. Spesielt gledelig er antallet jenter og nivået de innehar. Moro! Treninga var på initiativ fra min nye sponsor, Gjøvik Installasjon!



Resten av dagen skal tilbringes hos min bror med familie. Må innrømme at det er godt å bli bedt bort og komme til dekket bord :)

Dagen i morgen og mandag skal nytes tilfulle sammen med Ronnie. Han reiser på Tour de Ski på tirsdag morgen. Begynner og bli en vane at han er på reisefot i romjula, men det er noe spesielt med jul. Alle skal være samlet. Derfor tar jeg turen på hytta i slutten av neste uke. Jeg gleder meg allerede!

Kos dere masse og jeg lover at det skal komme oppdateringer snart igjen. På tirsdag blir det en spesiell dag på veldig mange områder. Mer om det senere. For nå er det julaften som gjelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar