torsdag 15. desember 2011

På god tid med en oppdatering!

Først må jeg bare si at det er svært lenge siden jeg har skrevet noe her. Føler vel kanskje det ikke har vært så veldig mye å skrive om. Høsten har vært uendelig lang. Det å trene barmark langt ut i desember er ikke like stas som det å trene barmark i september. Løpeturer på hardt underlag tærer på beina, men nå har heldigvis snøen kommet til Gjøvik også.


Jeg var på forsiden av bladet Kondis som ble utgitt tidligere i høst. Et blad som absolutt kan anbefales til alle som er interessert i idretter som krever kondis.

Har fått godt noe på ski og jeg har deltatt i noen skirenn uten de helt store resultatene. Formen er god, men jeg har slitt med å overføre den formen til ski. Skøyteteknikken har jeg "mistet" i løpet av sommeren. Det vil si, den sitter ikke i det hele tatt. Frustrasjonen over det har satt seg i hodet og derfor binder jeg meg noe enormt de konkurransene/hardøktene jeg har gått og går. Derfor blir fokus nummer en framover:

                                  # IKKE TENK, BARE GÅ!!

Akkurat nå befinner jeg meg i Finland, nærmere bestemt Vuokatti. Her er det Skandinavisk-Cup i helga og det starter i morgen med 3 kilometer skøyting. Ikke helt min favoritt og løypene her har ikke mange høydemeter og forsere, men jeg skal gå rennet og bare gi litt blaffen. Sliten skal jeg bli!

Etter disse rennene blir det hjem til Hunndalen og få noen gode dager med Ronnie. Gode skiturer og julekos med familie.

Så som dere som lurer, formen er bra- skiformen har ikke løsnet. I helga skal jeg gå og ha det gøy på konkurranser. Ikke tenke, bare gå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar