onsdag 4. januar 2012

Har vinteren kommet for å bli - nå?

Denne vinteren har vært litt på og av. Etter tidenes lengste barmarksesong kom snøen sent, men godt. Skiføret varte desverre ikke lenge her hjemme. Vind og rekord varmt vær gjorde at skiføret ble borte. I går og i natt har det derimot kommet bra med snø. Herlig!
Så i dag reiste jeg til Øverby skistadion, nykjørte løyper og kremføre. Nå er det meldt kaldere vær også. Da håper jeg vinteren er kommet for å være her iallefall fram til slutten av mars.

På mandag gikk jeg skøyte intervall på Glæstad. Noe nysnø gjorde at forholdene var tunge. Fikk ikke akkurat god følelsen av å gå under slike forhold, men det er jo vanvittig god trening. Tenk om forholdene blir slik i skirenn? Da har iallefall jeg trent på det!

I dag stod ukas andre hardøkt på planen. I3 intervall klassisk. Gode forhold som sagt, bra flyt og bra følelse på økta. Derfor kan jeg ikke annet enn smile og nå gleder jeg meg til hardøkt skøyting i morgen tidlig!
Håper at formen løfter seg noen hakk av disse hardøktene. Nå er det iallefall ikke forholdene og skylde på.

Bare og kjøre på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar