onsdag 10. november 2010

Verdens beste klær - CRAFT!

I dag var jeg som nevnt i det forrige innlegget i møtet med CRAFT.
Har hatt kleskontrakt med de i 2 år nå og jeg blir bare mer og mer imponert over Deres klær.

Dette er EXC jakken til CRAFT! Fantastisk god og meget funksjonell. Jeg bruker den både vår, sommer, høst og vinter. I tillegg er den flott å se på. Jeg liker designet CRAFT har på sine klær.

Jeg bruker CRAFT klær i alle idretter jeg konkurrerer i. Det være seg løp, sykkel og langrenn. I alle disse grenene har de klær som etter min mening tilfredsstiller alle kravene til en idrettsutøver.


Superundertøyet til CRAFT er verdens beste. Jeg har prøvd mange forskjellige, men CRAFT er best. De holder seg godt, de blir ikke slapsete (mister sin fasong), hullete, illeluktende eller klamme. De har superundertøy som holder deg tørr og varm  alle årstider. Helt klart mitt favorittplagg hos min klesleverandør.


CRAFT har også veldig fine fritidsklær som kan brukes før og etter trening/konkurranser. De kan også brukes ellers i fritiden på jobb og skole. Denne hettegenseren balnt annet er veldig behagelig og fin.

Samtidig som CRAFT har mye bra plagg har de også verdens snilleste mennesker som jobber der. Mine folk er Karen Misvær og Jan Erik Hansen. Herlige, snille mennesker som alltid vil ditt beste og svarer på mail, SMS og telefon 24 timer i døgnet. Jeg er så takknemlig for at jeg har så fine folk å forholde meg til når det gjelder mitt trenings- og konkurransetøy.
Jeg føler meg virkelig vel i CRAFT klær. Ryktene går at CRAFT klærne neste sesong er enda flottere.. BARE Å GLEDE SEG med andre ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar