tirsdag 12. juli 2011

Nye sportsbriller eller sykkelhjelm?

Er du på utkikk etter nye briller til ski, sykkel eller løp? Ønsker du deg ny hjelm til rulleskituren eller sykkeltreninga. Jeg har noen virkelig gode produkter som dere garantert blir fornøyd med.


ETTO utvikler og produserer sykkel og ski hjelmer, og er blant Skandinavias ledende på begge områder. Varemerket ETTO har eksistert siden tidenes morgen og vært en del av utviklingen av sykkelhjelmer siden de første kom på markedet tidlig på 80-tallet. Vinterhjelmer kom noe senere, men også der var vi tidlig ute, naturlig nok da vi hører til i vinterverdenen her i nord. ETTO sitt hovedfokus er sikkerhet, kvalitet, funksjon og design.

Swiss Eye utvikler og produserer sportsbriller til bruk i ulike former for aktivitet. Swiss Eye ble etablert i 1996, og har siden den tid gradvis utviklet seg dit vi er i dag. Swiss Eye sitt hovedfokus i utvikling og produksjon av sportsbriller er sikkerhet, kvalitet, funksjon og design.

Jeg bruker selv Etto Hurricane hjelm under sykkeltrening og konkurranser, samt da jeg er ute og trener på rulleski. Mitt hode er ikke av de største, derfor har jeg hatt problemer med å finne en hjelm som både ser OK ut og sitter godt på. Dette har jeg virkelig funnet i dette hjelmen. Samtidig er den lett og luftig. Som jente ser jeg like mye på utseende som funksjonalitet. Her får du begge deler, samtidig må jeg innrømme at jeg er litt merkebevisst.



ETTO HURRICANE er en hjelm som tilfredsstiller alle mine ønsker. Helt perfekt for å beskytte hodet ute i aktivitet som krever litt beskyttelse!

Med mitt lille hode og smale ansikt er det ikke på langt nær alle sportsbriller som ser bra ut eller sitter godt nok på ute i diverse aktiviteter. Her har jeg virkelig funnet min favoritt brille. SwissEye F-16. En glimrende brille som sitter godt, bra utsyn, ser bra ut og som ikke dugger ved hver stopp da du har fått opp kroppstempraturen. Samtidig kan du få med diverse ekstrautstyr som stropp bak hodet og flere glass i forskjellige farger. I en stor brilletest i bladet Birkebeineren ble de kåret til "Best i test" og jeg skjønner virkelig godt hvorfor. Prøv denne og du vil aldri ha en annen!

Ikke nok med at produktene er supre. Staben som jobber for Etto og SweissEye i Norge er noen mennesker som virkelig vil det de driver med, nemlig å ha de beste produktene i Norge og verden til enhver tid! Jeg kan ALDRI få fullrost de som personer eller produktene deres nok! LØP OG KJØP!

Ellers kan jeg melde om at treninga går bra om dagen, både på to hjul, 4 hjul (går bare sånn delvis bra, men er på tur igjen nå etter noen skrekk opplevelser) og ikke minst med løpesko. Sommer er herlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar