mandag 25. juli 2011

Kapasitetsbolk ferdig - i en tid som er ufattelig tragisk!

Det er mandag den 25.juli. Det har gått 3 dager siden fredag den 22.juli 2011. Jeg sperret opp øynene da min bror sa at det hadde vært en stor ekslosjon midt i hjerte av Oslo. Akkurat da befant jeg meg på et kjøpesenter på Fagernes.

Da vi kjørte oppover til hytta hørte vi på radio og omfanget av skadene bare økte. Under middagen senere på ettermiddagen kom nyheten om skuddene på Utøya - hva skjer her i Norge?

Akkurat da var uvissheten stor om hvor mange som var rammet og hva som egentlig stod på.
Lite visste jeg og vi om hva vi skulle være vitne til. Lørdag morgen våknet vi opp til et kaos og usikkerhet uten like.
Tankene går til alle som er rammet! Samtidig som jeg fikk høre at en bekjent er savnet på Utøya. Helt forferdelig tragisk!

Vi må stå sammen! Ta vare på hverandre og landet vårt!

Treninga har gått som planlagt. 1.økt på torsdag var langtur sykkel, deretter startet kapasitetsbolken med intervall rulleski på andreøkt.
Fredag ble innledet med intervall på morgenen og en rolig løpetur på andreøkt.
Lørdag deltok både jeg og Ronnie på Valdresrittet som blir arrangert på Vaset. Klinete og tunge forhold, der jeg syklet alle de 56 kilometerne så og si alene. Gikk på en liten smell mot slutten, men er fornøyd med hvordan kroppen og da spesielt beina var under selve konkurransen. Totalseier på en ikke altfor god tid, men med tanke på at jeg ALDRI kunne ligge litt på hjul og hente krefter ble dette en solid hardøkt.
Økt nummer 2 denne dagen ble rolig løp.
Søndag var det duket for en ny hardøkt. Litt startproblemer med både fart og puls. Heldigvis tok dette seg betraktelig opp og avslutningen ble veldig bra.
Mandag ble innledet med hardøkt på rulleski og den siste intervallen for denne gang. Det ble en tung affere, men destod bedre etterpå. Løp står nå på planen før jeg kan notere en meget god treningsuke rett i banken :)

Nå venter et par rolige dager, før jeg skal presse kroppen litt igjen! Det trengs, for nå er jeg sliten - på en god måte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar