lørdag 10. september 2011

Siste del av Hallingtrippelen i morgen - jeg er klar!

I morgen går Hallingløpet av stabelen på Golsfjellet. Det er siste delen av Hallingtrippelen med start og mål på Oset hotell.
Løpet har en lengde på 15 kilometer og i følge arrangøren går mesteparten på sti. Noen innslag av grusveier håper jeg det også blir. Uker med mye nedbør har jo gjort at terrenget er rimelig vått og gjørmete. Regner med at det blir litt klinete i morgen også, men det har blitt en vane.

Jeg gleder meg stort til å løpe konkurranse igjen. Føler formen er på gang etter forkjølelsen og fikk en god bekreftelse under onsdagens Vind-dilt, selv med tunge bein etter mye trening. Har fortsatt med å trene mye og har nok ikke super bein i morgen. Håper likevel på en god og positiv opplevelse.



Jeg leder trippelen totalt og skal gjøre det jeg kan for å dra den i land. Dette kan jo bli den første av 2 trippelseire på 1 uke. Neste helg skal jo Birkebeinertrippelen avgjøres. Der også leder jeg jo. Så det blir noen spennende konkurranser og uker framover!

Blir en rolig kveld på meg i dag. Ronnie kom hjem fra Østerrike og Tyskland tur før i dag. Da slipper jeg og snakke til meg selv om kveldene :) Har også blitt ferdig med ukas bikkje-passer jobb også. Mamma og pappa kom brune og fine hjem fra Kroatia. Så nå tar jeg helga med god samvittighet!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar