mandag 2. januar 2012

Velkommen, 2012!

Jeg ønsker det nye året velkommen! Feiret inngangen til året på hytta i stille og rolige omgivelser. Det var godt, da dagene før og etter nyttårsaften bestod av mye trening.
Formen begynner og komme seg opp igjen på et anstendig nivå, men kroppen føles dau. Mye kan nok skyldes all treninga nå de siste dagene, men noe har nok forkjølelsen også skyld i. Du blir ikke akkurat piggere i kroppen av pottetett nese og hals, samt et hode som verker titt og ofte.




Nå er det et tilbakelagt stadie og denne uka blir hard med tanke på antall hardøkter. Farten skal opp og kroppen skal kjøres hardt i gang. Januar er spekket av mange viktige konkurranser, så og si hver helg. Formen skal derfor være på topp og jeg vil prestere på bra nivå. NM blir høydepunktet. Med Ronnie som medhjelper, håper jeg på mange positive opplevelser på Voss. Jeg gleder meg!

Vår nye hund, Birk, er en kjekkas uten like. Høyt aktivitetsnivå noen perioder pr.dag. Resten er bare kos og soving. Godt mottatt på alle kanter har han blitt. Spørs hva Ronnie sier da han kommer hjem fra Tour de Ski om nøyaktig en uke.

2012 skal bli et bra år! Nå kjør vi! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar