fredag 20. januar 2012

NEI - Uflaks!!

I dag har jeg gått Spar-Cup/Scandinavisk-Cup på Nes. Vi reiste tidlig slik at jeg skulle ha god nok tid til å gå gjennom løypa. GPS`en viste 1 time og 40 minutters kjøring. Derfor var det greit å bo hjemme denne helga.

Vi begynte og nærme oss målet for GPS`en i bilen og var ikke i nærheten av noen skistadion. Måtte derfor stoppe for å spørre noen lokale om veien. Vi hadde kjørt feil, veldig feil. Da var det bare og snu og håpe at vi fant fram i tide.

Kl 10.52 hoppa jeg ut av bilen på skistadion. Gradestokken viste -16 grader og jeg skulle starte kl 11.09.00. Flott! Jeg hadde for liten tid til å teste ski og altfor kort tid til å varme opp. Derfor ble det kald start på 10 km skøyting i mange nok kuldegrader i en løype jeg ikke kjente. Herlig!



Det gikk som det måtte gå. Et dårlig resultat da jeg var så kald på startstrek at jeg skalv som en raring. Samtidig gikk jeg på treningsski fordi jeg hadde med meg 2 gode par som jeg ikke risikerte noe uhell med.

Sånn kan det da gå når en kjører seg bort. Veldig kjipt at det skjer da jeg ønsker og tror jeg kunne levert noe bra i dag. Hadde trengt det før NM, men da får jeg bare ta med meg litt frustrasjon til Voss. Har kjent på kroppen og formen at den er bra. Ja, ja...! Sånn går det når knoll og tott er på tur.

Nå skal jeg ut og varme opp og gå meg ned. Fikk jo ikke gjort det før i dag!
God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar