torsdag 29. mars 2012

På plass i Fauske, NM del 2 på planen!

Sitter nå på et hotell i Rognan, 3 mil utenfor Fauske. Har ikke fått sett så mye til plassen her, men det er iallefall et sentrum med noen butikker. Ute regner det og har vel mer eller mindre gjort det hele tiden de siste dagene.



På lørdag er det klart for 30 km klassisk. Det er årets siste NM distanse. Jeg gleder meg til og gå! Endelig føler jeg at jeg er gira på konkurranse. Mycoplasma lungebetennelse som jeg fikk i februar, har vært utrolig seig. Føler at jeg har gått med håndbrekket på konstant. Har fått kjørt noen veldig gode økter hjemme. Var noen dager på Sjusjøen i forrige uke. Fikk mange, gode mil med ski på beina. Siden søndag har jeg kun løpt. Intervallene har blitt gjort i motbakke med staver, såkalt æljhufs, min favorittøkt. Det har fungert veldig bra og pulsen har vært skyhøy! Kanon trening :)

I morgen skal jeg teste ski, løyper og kropp. Blir litt hardkjør for å virkelig se hva den er god for på lørdag. Jeg har alltid gått bra siste delen av NM og håper å gjøre det i år også. Ronnie er på plass for å smøre mine ski så gode som mulig. Det gir en veldig god ro og tro på at det ikke skal stå på skiene. Følelsen av å ha gode ski gir meg en ekstra energiboost. Madshus leverer varene på slikt føre!

Ellers så har den siste uka inneholdt et spennende møte med 2 nye aktører innen min idrettssatsing! Åååå, som jeg gleder meg til å fortelle om det! Nå er det først fullt fokus på lørdagens renn og kun det!

Nå skal det nytes en bedre middag på hotellet. Ut å løpe en tur etter det. Kvelden blir nok ikke veldig lang, da vekkerklokka ringte 05.30 i dag tidlig. Får mye ut av dagen da vi starter tidlig!

PS: Nye joggesko fra verdens beste skoprodusent ankom min dør i går! Skal fortelle mer om de over helga...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar