fredag 11. mai 2012

Ny samarbeidspartner?

Jeg trenger 1 ny samarbeidspartner! Fra før har jeg noen veldig gode støttespillere, men ser at det er et sårt behov for 1 til. Så til Dere der ute som vet om noen eller har lyst til å bli med meg på laget til å oppnå bedre resultater. Ikke nøl med å ta kontakt!



Bil blir dekorert! Bloggen min får logo, alle mine trenings- og konkurranseklær får logo...
Dere blir rett og slett så synlige som mulig!

Samarbeidspartnere er nødvendig for å nå mine mål. Gjennom samarbeidspartnere kan jeg tilrettelegge hverdagen optimalt slik at jeg kan ha best mulig forutsetning for å nå mine mål.
Samtidig er jeg opptatt av å bli godt kjent med mine samarbeidspartnere, og at vi kan dra nytte av hverandre. Sammen jobber vi sammen for at vi begge kan utvikle oss videre. Mange av mine samarbeidspartnere har jeg samarbeidet med lenge og jeg er takknemlig for den støtten jeg har.

Jeg er opptatt av at samarbeidene blir en vinn/vinn situasjon for alle parter, og etterstreber derfor å finne gode samarbeidsformer med mine samarbeidspartnere slik at vi får best mulig nytte av hverandre!


Jeg er stolt ambassadør for alle mine samarbeidspartnere, som har gjort det mulig for meg å nå dit jeg er i dag. Og som gjør det mulig for meg å nå dit jeg vil i fremtiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar