fredag 18. mars 2011

Sjekk ut www.gjovikidrett.no

Geir Sveum er navnet. En herlig mann som er over gjennomsnittet interresert i idrett. Han har nå laget en ny internettside for all slags idrett og for alle nivåer.

Her er adressen : http://www.gjovikidrett.com/

Gå inn og les. Følg med! Her kommer det oppdateringer fra stort og smått.
Kjempe bra initiativ og jeg håper det blir brukt bra og godt mottatt.

Geir er alt - han skriver for Oppland Arbeiderblad, er håndballdommer, ivrig treningsfyr (løp, sykkel, ski, rulleski), jobber i DnBNOR.
Geir er der det skjer og snapper opp alt mellom himmel og jord.

Han var med da jeg løp min første maraton på Valdresflya i juni 2010. Han syklet samme distanse i min fart, snakk om å være tålmodig. Han tok flotte bilder fra den turen over fjellet. Han dukker stadig opp på ulike arrangementer og knipser et par bilder eller 2. Har bare positive ting å si om Geir. Det siste jeg har sett er en kjempe fin film som er laget fra Øverbystafetten for unge skiløpere. Gå inn på Gjøvik skiklubb side sider for å se: http://sites.google.com/site/gjoevikskiklubblangrenn/

Legger ved noen bilder som Geir har tatt!
Tusen takk og gå inn på den nye siden hans da :)






1 kommentar:

  1. Enig, gjovikidrett.no er et kjempefint tiltak som kommer til å bli populært å følge med på :)

    SvarSlett