onsdag 9. februar 2011

Forbigående?

I går hadde jeg en laber dag. Halsen var sår og det kokte i hodet. Hater slike dager der energinivået er så langt nede på skalaen som det går an å komme. Måtte til og med dra hjem fra jobb for å legge meg under dyna...

I dag har det snudd. Formen helt OK og ingen antydning til sår hals. Håper det holder seg slik.
Er akkurat hjemme fra Øverby skistadion. Har vært gjestetrener for gruppe 4 i Gjøvik skiklubb. En herlig gjeng ivrige skiløpere som skal til Granåsen om en drøy uke for å gå Hovedlandsrenn. Tror det kommer til å gå bra. Husker selv hvor stas det var å gå et så stort renn der alle de beste 14-15 åringene i landet var samlet.
De jentene og guttene jeg så i dag kan iallefall ha mange artige år framover på ski. Hold sammen som den flotte gjengen som dere er og pass på å ha det gøy underveis.




I morgen reiser vi på hytta til mamma og pappa på Vaset. Der skal vi sove og spise godt gjennom helga. Lørdag og søndag er det Spar-Cup på Beitostølen og kommer til å kjøre tur/retur hytta de dagene. Det tar 45 minutter fra hytta til Beitostølen så det passer perfekt.
Gleder meg til helga. Blir gøy med skirenn igjen og mange sterke løpere på start.
Derfor håper jeg bare den såre halsen og den labre formen er borte for godt...... Vil jo så inderlig gjerne gå skirenn. Spesielt blir det også når Ronnie er med og skal smøre mine ski :)

Planen før avreise i morgen er styrke sammen med super-Kalle. Må jo passe på å jobbe med min enorme muskelstyrke ;)

Nå må jeg opp igjen på Øverby for å hente drikkebeltet mitt som jeg glemte igjen...typisk!

1 kommentar:

  1. Heisan på deg ! Ville berre poppe innom og seie lykke til med skirenna i helga:) Stå på!!

    Stor klem frå birken Kristin

    SvarSlett