lørdag 5. februar 2011

Lørdager er herlig!

Det er lenge siden jeg har hatt en helg hjemme sammen med Ronnie. Det er bare å nyte...:)
Startet dagen rolig i dag. Ronnie ville se på WC sprint fra Rybinsk der de siste VM plassene skulle deles ut. Han håpet sterkt på John Kristian Dahl siden Ronnie smører skiene hans. Desverre falt Dahl i kvart`n, men han så sterk ut i dag...SYND!!

Jeg orket ikke vente på at Ronnie skulle komme seg ut av stresslessen. Derfor ble det en rolig skitur i strålende sol og gnistrende skiføre. Mye folk var ute og det er alltid hyggelig å møte mange kjente ute på tur. Elisabeth Sveum hadde blandt annet funnet fram igjen skiene og strålte om kapp med sola da jeg møtte henne.

Det blir en rolig lørdagskveld i dag. Ronnie har akkurat gått ut på ski. Jeg har planer om en løpetur om en stund. I morgen venter Hallingrennet på Golsfjellet. 44 kilometer klassisk i fint fjellterreng. Jeg gleder meg til å presse kroppen over tid. Været ser ut til å bli like bra som i dag.



Må også foretelle om gårsdagen. Startet med styrke sammen med Kalle (utrolig snill og kunnskapsrik mann, en ener i styrketrening og har nesten blitt personlig trener - det trenger jeg :)) Deretter var det tid for masasje hos Ole Henrik. Fikk også nye såler.
Fikk til litt skole og deretter jobb på Intersport. På kvelden var vi (jeg og Ronnie) bedt på "vaffelparty" hos nevnte Kalle... Min sjef på Intersport, Glenn og hans snille og alltid blide samboer, Camilla, var der også. Vi hadde en kjempe fint kveld. Må gjentas!!

Ha en riktig god helg og nyt det fine været ute. I morgen er det jo den store "Kom deg ut dagen"!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar